close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירה נכונה של נעל נוחה לנשים בוגרות

מערכת שורשב שבט, תשפא15/01/2021

כך נעל נוחה תסייע ליציבה של הגוף בגיל השלישי

תגיות:
כידוע לכולנו, הליכה היא פעילות גופנית בעלת ערך רב ובעיקר בגיל שבו אימונים פיזיים הופכים למורכבים יותר. חשוב לשמור
על הבריאות בכל שלב בחיים, אך בגילאי שבעים ושמונים פלוס – יש להעניק לגוף את מה שהוא זקוק לו, בהתאם לצרכיו המשתנים, שאינם דומים עוד לאלו שהיו נכונים לגילאים צעירים יותר. נעל נוחה יכולה לעזור ביציבה נכונה של הגב, לתרום להליכה בטוחה יותר ולמניעת נפילות, הן בבית והן מחוצה לו ומכאן שזהו פריט לבוש בסיסי וחיוני, שכדאי שיהיה לכל אישה בארון.

החשיבות של קניית נעל נוחה בכל עונות השנה
עבור נשים בגיל השלישי, הקפדה על רכישת מגפיים נוחים בחורף, היא חובה ממש. למגפיים איכותיים צריכות להיות כמה תכונות עיקריות, על מנת שיתאימו לאישה מבוגרת: שכבה מחממת מבפנים, גפה חיצונית שאינה חדירה למים ובעיקר עקב נמוך ורחב, שמאפשר אחיזה טובה של המגף בקרקע. המטרה היא לשמור על חום הגוף ולמנוע את הרטבת הרגליים, גם אם האישה מתהלכת ברחוב גשום ואפילו אם היא נעזרת במקל הליכה או בהליכון מאסיבי.

בעונות חמימות כמו האביב והקיץ, כדאי להקפיד על נעל מסוג אחר, פחות כבד, משמע נעל שדווקא מאווררת את כפות הרגליים ואינה מצריכה בהכרח גריבת גרביים עבות מאוד, למשל סנדלים נוחים או נעלי בובה העשויות עור או בד. גם כאן, צריך לשים לב לצורת העקב ולגובהו, כדי לתמוך בהליכה רגילה ולא מאומצת מדי ולמנוע עומס מיותר על שרירי הגב.

כמה כסף כדאי להשקיע בזוג נעליים?
בכל סוף עונה, נמכרות הנעליים בחנויות במחירים זולים יותר ולכן כדאי לעקוב אחר מבצעים – ולעתים אפילו לרכוש מראש את הדגם הרצוי. אם בשל הנחיות הקורונה לא ניתן להגיע לחנות באופן פיזי, כדאי לבדוק האם יש לחנות האהובה גם אתר אינטרנט.
רכישת ביגוד והנעלה בחנויות מקוונות, יכולה להתאים במיוחד לבני הגיל השלישי בכל עונות השנה, כיוון שהקנייה איננה מצריכה שוטטות בין חנויות ומקלה מאוד על מי שהפעולות הללו קשות עבורו. בהיבט הכספי, קל מאוד להשוות מחירים בין אתר לאתר וכך למצוא את הצעת המחיר האטרקטיבית מכולן, בכל תחום שהוא וכמובן גם כשזה מגיע לקנייה של מגפיים לחורף או נעליים קיציות. המחיר לא תמיד יצביע על איכות וייתכן בהחלט שתוכלו למצוא נעליים ברמה גבוהה מאוד, העשויות מחומרי גלם משובחים, גם בעלות נמוכה יחסית. העיתוי חשוב במיוחד ולכן המעקב אחר ההנחות השונות, המוצעות מעת לעת, יכול לסייע.

שימת דגש על לבוש העשוי מבדים איכותיים תסייע אף היא לבריאות הגוף בזקנה
בני הגיל המבוגר, עשויים להיות רגישים יותר למגע של בדים סינתטיים ולכן רכישת ביגוד מבד "נושם" כמו כותנה, יכול לסייע להרגשה הנעימה ולתחושות שיעודדו יציאה החוצה להליכה ולפעילות גופנית. שילוב בין בגדים נעימים לבין נעליים שמחזיקות היטב את הקרסול, יעזור לשמור על הבריאות במובן הגופני והרוחני גם יחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה